Poniżej pozwoliliśmy sobie zamieścić kilka wskazówek, które prosimy wziąć pod uwagę

w przypadku, jeżeli zdecydują się Państwo zostać naszymi Pacjentami.

Zapisy na wizyty przyjmujemy jedynie drogą telefoniczną.

Jedynie w wyniku bezpośredniej rozmowy z Pacjentem nasza recepcjonistka jest zaplanować czas konkretnej wizyty. Zapisy drogą elektroniczną mogą stać się przyczyną opóźnień i niejasności.

Prosimy o spokojne zaplanowanie wizyty

Aby nasza współpraca przebiegała pomyślnie, prosimy o zarezerwowanie sobie odpowiedniego czasu na dojazd, zaparkowanie i odpowiednie przygotowanie się

do wizyty.

Jako, że nasza praca polega na pomocy ludziom, pomimo wszelkich naszych starań zdarzyć się mogą jednak sytuacje nieprzewidziane (nagłe przypadki bólowe, nieoczekiwane przedłużenie czasu zabiegu) – ważne jest wówczas to, abyś Drogi Pacjencie podszedł do tego ze zrozumieniem – przecież każdy z nas może nieoczekiwanie i nagle potrzebować pomocy. Jesteś naszym Pacjentem i na pewno zostaniesz przyjęty!

zasady-wspolpracy_1

Odpowiedzialność za piękny uśmiech spoczywa zarówno na lekarzu, jak i na Pacjencie

Bardzo ważną kwestią jest zaangażowanie się Pacjenta w proces leczenia. Utrzymując prawidłową higienę jamy ustnej i stosując się do wskazówek lekarza można uniknąć wiele niepotrzebnych komplikacji i sprawić, że leczenie będzie stanowiło czystą przyjemność.

Za prawidłowe funkcjonowanie naszych prac i uzupełnień bierzemy odpowiedzialność

wyłącznie wtedy, gdy mamy możliwość ich kontroli co 6 miesięcy, zaś Pacjent raz do roku poddaje się wizycie higienizacyjnej.

Jeśli stwierdzimy u Ciebie obecność kamienia nazębnego i osadów przed właściwym leczeniem muszą one zostać bezwzględnie usunięte

Gdy powierzchnie zębów są pokryte nalotami – wykonanie dokładnego badania jamy ustnej jest niemożliwe, zaś ustalenie planu leczenia kompleksowego – niewykonalne.

Odwołanie, zmiana terminu wizyty

Wszyscy obecnie żyjemy w zawrotnym tempie i jest dla nas rzeczą zrozumiałą, że z nagłych powodów musisz odwołać wizytę lub zmienić jej termin, lecz koniecznie zadzwoń jak najszybciej i nas o tym poinformuj. Pamiętaj, że ktoś może czekać na termin i chętnie skorzysta z tego okienka. Jeśli nas nie zawiadomisz, niestety będziesz miał doliczone 100 zł do następnej wizyty. Jesteśmy partnerami, mamy wspólny cel – szanujmy się wzajemnie!

Jeśli chcesz się podjąć u nas kompleksowego leczenia

które często jest drogie, nieprzyjemne, długie i żmudne – musisz faktycznie tego CHCIEĆ i być gotowym na wiele godzin spędzonych na fotelu, liczne przyjazdy, wzmożoną higienizację w domu, którą musisz utrzymać do końca życia.

Twoje zdrowie i zaufanie jest dla nas wartością najwyższą!

Nie możesz absolutnie odnieść wrażenia, że chcemy Ci coś sprzedać, szybko zarobić. Wszystkie opcje leczenia musisz mieć wyjaśnione

i musisz je rozumieć, a ostateczny wariant wybierasz Ty – więc pytaj, wyjaśniaj i przemyśl trzy razy zanim zadecydujesz.